Німецький клуб

        для дітей та дорослих

Меню сайту
Категорії розділу
TestDaF [5]
ÖSD [1]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Каталог статей


Головна » Статті » Екзамени » TestDaF

Короткий опис субтестів

Тривалість е кзамен у 3 години 10 хвилин ( плюс перерва 30 хв. – 1год.).

Короткий опис субтестів

ТестДаФ оцінює окремо чотири типи мовних навичок, у зв'язку з чим екзамен складається з чотирьох частин.

1. Розуміння прочитаного

Мета цієї частини екзамену полягає в тому, щоб визначити, наскільки адекватно кандидат здатний сприймати тексти писемного мовлення на університетську тематику. Бажаючий здати іспит має показати, що він здатен зрозуміти загальний зміст і деталі, а також імпліцитну інформацію. Перевірка цих навичок проводиться на матеріалі трьох завдань різних типів і різного рівня складності.

У першому завданні пропонуються декілька коротких текстів на університетську тематику. Тип завдання – співвіднесення цих текстів з заданими висловлюваннями. 
Матеріал другого завдання – це інформація про результати наукових досліджень; тип завдання – multiple choice (множинний вибір) з трьома варіантами відповіді. 
У третьому завданні кандидату необхідно опрацювати текст зі фахового наукового часопису чи книги. Тип завдання потребує визначання, чи відповідають задані висловлювання змістові тексту (Так/ні/у тексті про це нічого не сказано).

Частина екзамену «Розуміння прочитаного» триває 60 хвилин (включно 10 хвилин на перенесення відповідей на аркуш для відповідей.)

2. Аудіювання (сприйняття на слух)

Мета цієї частини екзамену полягає в тому, щоб визначити, наскільки адекватно бажаючий здати іспит здатен сприймати на слух тексти на університетську тематику. Кандидат має показати, що він здатен зрозуміти загальний зміст і деталі, а також імпліцитну інформацію. Перевірка цих навичок проводиться на матеріалі трьох завдань різного рівня складності. 
У першому завданні представлений діалог з університетського життя. Тип завдання – запис ключових слів у відповідності з умовами завдання. 
Текст другого завдання – це інтерв'ю чи дискусія на міждисциплінарну наукову тему. Тип задания потребує вирішення, чи відповідають задані висловлювання змістові тексту (правильно/неправильно). 
У третьому завданні необхідно опрацювати складний монологічний текст чи інтерв'ю з складними монологічними висловлюваннями. Тип завдання – це короткий запис відповідей на питання до тексту чи ключових слів.

Аудіювання триває 40 хвилин (включаючи 10 хвилин на перенесення відповідей на аркуш для відповідей).

 3. Писемне мовлення

Мета цієї частини екзамену – визначити, наскільки зв'язно і структуровано бажаючий здати іспит здатен висловлюватися на визначену тему. Кандидату пропонується написати текст, у якому мають бути реалізовані два типи писемного мовлення: «опис» і «аргументація» . 
Матеріал для опису становлять графіки, таблиці чи діаграми; при цьому кандидати повинні викласти письмово найбільш релевантну інформацію і за необхідності провести зіставлення. У завданні перераховані аспекти, на які необхідно звернути увагу при обробці матеріалу. 
У завданні на аргументацію кандидату необхідно розглянути різні думки щодо вибраних аспектів зазначеної теми, а також викласти й обґрунтувати особистий погляд. Матеріал становлять висловлювання, тези чи цитати, що представляють різні погляди. Як і в завданнях на опис, в умовах задань на аргументацію зазначені пункти, які необхідно опрацювати. 
Частина екзамену «Писемне мовлення» триває 60 хвилин .

  4. Усне мовлення

Мета цієї частини екзамену полягає у тому, щоб визначити, наскільки адекватно кандидат здатен реалізовувати різні мовленнєві дії в університетському контексті. Ця частина екзамену складається з чотирьох частин, кожна з яких має завдання з різним рівнем складності: 
у першій частині бажаючому здати іспит необхідно змалювати зазначену ситуацію, 
у другій частині увага зосереджена на ситуативно зумовлених мовленнєвих діях. До них належать «отримати/надати інформацію», «висловити настійливе прохання» і «переконати кого-небудь у чому-небудь».

Третя частина присвячена «опису», четверта – «аргументації».

Ця частина екзамену проводиться з використанням комп'ютерного компакт-диска з записом завдань і зошита з завданнями. Кандидати отримують завдання в письмовому вигляді, одночасно текст завдання програється викладачем з компакт-диска, а відповіді записуються на інший компакт-диск. 
Частина екзамену «Усне мовлення» триває 30 хвилин .

*ТестДаФ-Інститут є установою Товариства з розробки тестів в галузі вищої освіти (Gesellschaft fur Akademische Testentwicklung e.V.) 
Засновники: Конференція (Спілка) Ректорів Університетів Німеччини (Hochschulrektorenkonferenz), м. Бонн 
Служба обміну в галузі вищої школи Німеччини (DAAD e.V.), м. Бонн 
Гете - Інститут(Goethe-Institut e.V.), м. Мюнхен 
Університет дистанційного навчання (багатопрофільний вуз) м. Хаген 
Рурський університет м. Бохум 
Лейпцигський університет 
Об'еднання «німецька мова як інземна». 
Інститут ТестДаФ при Університеті дистанційної освіти (багатопрофільний вуз) м. Хаген 
і Рурський університет м. Бохум.

TestDaF-Institut 
Feithstr.188 
58084 Hagen 
Germany 
Тел .: +49-2331-987-4080 

Факс :+49-2331-987-358 
Портал : www.testdaf.de

Категорія: TestDaF | Додав: Anna (18.08.2014)
Переглядів: 539 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Форма входу
Пошук